Monday, March 28, 2011

botol oh botol !!!

sekarang nih heboh pasal botol susu yg boleh membahayakan bayi kan...byk botol2 yg diharamkan ni dijual di pasaran....ada yg sedar akan hakikat ini dr dulu,ada jugak yg langsung tak tahu apa2 kan,n yg lg teruk dah tahu tp buat2 tak reti je kan...bila kerajaan dah bgtau botol2 yg diharamkan baru le gelabah semuanya...betul tak?aku pun tak terkecuali gak la...bila check blk semua botol2 anak-anak aku..ada jugak terselit 2 3 botol yg haram tu...haiisssh kesian diaorg...sorry yer sayang....nak senangkan keja ...aku buang semua botol2 yg sedia ada...belikan semua yg baru ....n time nak beli tu pastiKAn "BPA FREE"...bukan takat botol susu jer....gelas,pinggan,botol air,sudu semua aku check...ada jugak botol2 air yg anak2 aku pakai selama nih tergolong dlm kategori haram tu...haissh skali lg aku rasa bersalah...mintak2 diaorg takde apa2,selamat semuanya...


ni antara botol susu yg berjaya di rembat....hbs semua kaler ummi beli

No comments:

Post a Comment